5. märts 2008

HELP! Savisaare nimi blokib mu seksimõtted!

Test. Loe: "Edgar Savisaare Blogi. Edgar Savisaar: Öine sportimine on mõnus". Millele sa mõtlesid? Ei, seksile pidid mõtlema hakkama! vähemalt nii vanameister arvab: "Arvate, et hakkan nüüd seksist kirjutama? Siiski mitte, hoopis volikogu esimehe Toomas Vitsuti, linnasekretär Toomas Sepa ja paljude teiste linnaametnike reedeöisest ettevõtmisest. Nimelt korraldab spordiklubi LiVal Sport öise turniiri võrkpalluritele."

On see nüüd minu kiiks või mis... aga kui ma olen juba 2x lugenud "Edgar Savisaar" (tegelikult Blog.tr.ee's isegi kolm korda: Edgar Savisaar: Öine sportimine on mõnus Edgar Savisaar blogis Edgar Savisaare Blogi), siis mu pea mõtleb kõigest muust, aga mitte seksist.
  • Ma hakkan mõtlema, et kas vana kirjutab kuidas ta möödund öösi Hundisilma õuel lõuga tõmbas nii et küünarnukid ragisesid.
  • Või äkki tegi väikse metsasörgi, kui Juske oli jälle mingi virinaga une pealt ära ajanud?
  • Ei, ilmselt pajatab taat sellest, kuidas linnavalitsus tuleb valijate soovidele vastu ja võimaldab neil öösel sporti teha ja ei keelagi muude keelamiste käigus peale kella 20-t Kadrioru parki või Nõmme metsadesse minna. See oleks selline hea kergelt tulnud töövõit, umbes nagu mööda linna sõitev raamatukogubuss, mis on hea PR-manööver, aga mida ükski inimene ei kasuta.
Kurat, seksile ei liigu mõtted kohe kuidagi :S

Vist on vana komödiant vaadanud kuidas Punapea ja teised blogijad skoori rabavad ja paneb lihtsalt loo algusesse "seks" sisse, et rohkem hitte saada. Edgar, ole meheks, kasuta pilte ka. Pane järgmine kord mingi seks pilt Evelini või Kadri ülakehast või mõni mustvalge kunstfoto Vilja ahtrist. See töötaks. Ropult töötaks.

Tänan tähelepanu eest!

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Kust Sa võtad, et raamatukogubuss on kellegi reklaamimiseks või et bussis kedagi ei käi? Uuri asja, saad vastupidist teada.